Puteți achiziționa produsele din magazinul nostru : telefonic, prin comanda directă pe site, prin e-mail sau pe Facebook (mesaj privat).
CUM COMAND ?
I. Comanda online
După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, completați toate detaliile livrării marcate cu * (steluță) :
Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/șterge profilul dumneavoastră sau a face comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.
Nu este nevoie să creați un cont pentru a putea plasa o comandă online .
Comanda se poate realiza și doar pe baza introducerii datelor dvs.
In cazul în care doriți o altă modalitate de livrare sau aveți dorința de a efectua plata prin transfer sau alte modalități de plată, vă rugăm să ne contactați telefonic 0745523511 și vom face tot posibilul să găsim varianta cea mai convenabilă pentru ambele părți.
Pentru noi este foarte important să comunicăm cu clienții noștri, pentru a lămuri orice aspect neclar.
Comenzile online se expediază in 24- 48h, de LUNI - JOI.
Preferăm să nu expediem vinerea pentru ca uleiurile să nu stea prin depozitele transportatorului până luni dimineață .
In caz extrem, dacă nu avem pe stoc un anumit produs, vom anunța telefonic clientul cu privire la situația existentă.
II. Comanda telefonică
Comenzi: 0745 523 511 - Nicoleta
III. Comanda prin email
Puteți trimite comanda dumneavostră pe email la contact@uleisomcuta.ro
IV. Comanda prin Facebook
Puteți comanda și cu ajutorul Facebook-ului ( accesând pagina noastră Ulei presat la rece Somcuta Mare ) și intrând în contact direct cu noi, prin mesaj privat .https://www.facebook.com/UleipresatlareceSomcutaMare/
Acolo vom stabili toate datele necesare livrării produselor dorite.
Nu este necesară o comandă minimă.
Garanție 200% ! ( doar pentru produsele achiziționate direct de la noi și nu prin intermediari)
1. Dacă ați achiziționat un produs și nu este pe placul dumneavoastră, scrieți-ne un e-mail motivând insatisfacția, iar noi vă returnăm banii, în urma analizării e-mailului.
2. Dacă pe parcursul livrării, unul dintre produse se deteriorează, ne angajăm să vi-l înlocuim gratuit!
Satisfacția clienților noștri contează foarte mult pentru noi!